В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку роздрібної торгівлі засобами зв'язку в Україні. Розглянуто наступне: топ-25 компаній на ринку роздрібної торгівлі аудіо та відеоустаткованням у спеціалізованих магазинах в Україні за перший квартал 2024 року.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку аудіо та відеотехнікою ритейлу в Україні. Розглянуто наступне: топ-25 компаній на ринку роздрібної торгівлі електронною апаратурою побутового призначення для приймання, записування, відтворювання звуку й зображення у спеціалізованих магазинах в Україні за перший квартал 2024 року.
У публікації представлена аналітична інформація щодо ринку телевізорів за 1 півріччя 2022 року. Розглянуто: стан та тенденції продажів на ринку ТБ, порівняння продажів телевізорів у 1 половині 2022 р. до АППГ, світові продажі телевізорів у 2 кв. 2022 р., причини скорочення продажів телевізорів у світі, прогнози до 2022 року.
В огляді представлені аналітичні дані щодо мереж гаджетів та електроніки в Україні за підсумками 2018 року. Розглянуто огляд трендів магазинів техніки та електроніки в країні, динаміка відкритих точок, інвестиційна привабливість регіонів до відкриття магазинів, карта України за кількістю відкритих точок.
В огляді представлено статистичну інформацію про продаж побутової техніки та електроніки в Україні за 2017 рік. Розглянуто: загальний огляд ринку, тенденції на ринку, продаж побутової електроніки, великої побутової, фото техніки, продаж з розділу інформаційних технологій, телекомунікаційного обладнання та офісної техніки.
У цьому дослідженні представлені аналітичні відомості щодо ринку гаджетів України за підсумками 2017 року. Розглянуто: сума витрачених коштів українців на купівлю гаджетів, сумарний обсяг коштів, витрачених на гаджети у звітному році, картку продажів гаджетів та портативних пристроїв у 2017-му, картку продажів у кількісному вираженні, помісячну динаміку витрат українців на техніку.
Ситуація загалом у Європі менш оптимістична. Продаж побутової електроніки у першому півріччі 2011 р. у Західній Європі знизився на 8,1%. Спад демонструють мультифункціональні товари, офісна та фототехніка. Тенденція найбільшого зростання спостерігається у категорії IT-товарів – 10,4% (у Східній Європі цей показник сягає 34,6%). Україна належить до країн із високою часткою зростання IT-сегменту. Так, минулого року частка цифрової техніки IT-продукції, телефонів та фото-товарів у мережі становила 26%. Експерти відзначають можливості зростання, які будуть активно